Általános Üzleti Feltételek
1.§ Érvényességi kör
(1) Jelen Általános Üzleti Feltételek minden, Hifi Station Kereskedelmi és Szolgáltató Kft. (következőkben Hifi Station) és olyan vevők közötti üzletre érvényesek, akik a 2. §-ban meghatározott szolgáltatásokat a Hifi Station internetes szerviz oldal keretein belül veszik igénybe (következőkben vevő, a kettő együtt felek).
(2) A vevő által tett, a jelen Általános Üzleti Feltételekben foglaltaktól eltérő, azzal ellentétes vagy azt kiegészítő nyilatkozatok illetve feltételek nem válnak részévé a szerződésnek, kivéve, ha azokat a Hifi Station írásban kifejezetten elfogadja.
2.§ Szolgáltatás leírása
(1) A Hifi Station üzemeltet egy internetes oldalt, ahol a vevőknek lehetőségük van arra, hogy a hibás termékek javítását megrendeljék. A terméket a szerződés megkötése után (részletesen a 3. §-ban) egy, a Hifi Station által megbízott logisztikai szolgáltató (következőkben futár) elviszi, majd a Hifi Station márkaszervize megjavítja, és visszaküldi a vevőhöz.
(2) A vevő a megrendelésével kötelezően beleegyezik abba, hogy a Hifi Station hozza meg a döntést, hogy megjavítja-e a készüléket, vagy cseréli azt jótállásos termékek esetben.
(3) Az internetes szerviz megrendelés csak a Magyarországon vásárolt vevőknek áll rendelkezésükre. Külföldi javítások megrendelése nem dolgozható fel, termékeket nem hoznak és szállítanak el Magyarországon kívülről.
(4) A Hifi Station a rendelkezésre bocsátott adatokat átadja a futárnak, hogy az a bejelentett készüléket elhozhassa. A Hifi Station az adatvédelmi rendelkezések figyelembe vétele mellett regisztrálja, tárolja és dolgozza fel a vevők adatait (ld. részletesen 10.§)
3.§ Szerződéskötés
(1) A vevő a termék javításának bejelentésével egy kötelező ajánlatot tesz egy az általa megjelölt termékre vonatkozó javítási szerződés megkötésére (megrendelés). A Hifi Station a megrendelés beérkezését a vevőnek e-mailben azonnal visszaigazolja. A megrendelés beérkezésének igazolása még nem jelenti a megrendelés kötelező elfogadását. Amennyiben a Hifi Station a megrendelés elküldésétől számított 2 munkanapon belül nem igazolja vissza a megrendelés beérkezését, úgy a vevő ajánlati kötöttsége megszűnik.
(2) A Hifi Stationnak jogában áll a megrendelésben lévő szerződési ajánlatot a Hifi Stationhoz való beérkezés után 3 napon belül elfogadni vagy elutasítani; az elfogadás történhet a beérkezés visszaigazolásával egyidejűleg. Az elfogadással a javítási szerződés a Hifi Station és a vevő között a megjavítandó készülékről megköttetik. A Hifi Station fenntartja a jogot, hogy a megrendelést ne, vagy csak részben fogadja el. Amennyiben a Hifi Station a megrendelés beérkezésétől számított 3 napon belül nem fogadja el a vevő ajánlatát, úgy a vevő ajánlati kötöttsége megszűnik.
(3) A szerződés rendelkezéseit a Hifi Station tárolja és az Általános Üzleti Feltételekkel a szerződés kötésekor e-mailben elküldi a vevőnek.
4.§ Árak
(1) Jótállás keretében végzett javítás esetén a javítási- és szállítási szolgáltatás ingyenes a vevő számára. A jótállás igénybevételének igazolásához a vevőnek a jótállási jegyet, valamint a termék vásárlási bizonylatáról egy másolatot csatolni kell.
(2) Amennyiben nem jótállás keretében végzett javításról van szó, úgy a terméknek a javítási és szállítási szolgáltatás internetes oldalon történő kiválasztása után a Hifi Station a vevőnek forintban (HUF) megad az elvégzendő javításra egy maximális várható árat, ami tartalmazza az ÁFÁ-t is. A vevő ezt követően a megrendelésével kötelezi magát, hogy a javítási költségeket a megadott maximális várható árig, valamint a szállítási és csomagolási díjat (vö. 4.§ 5. bek.) megfizeti. Ha a tényleges javítási költség a megadott várható maximális ár alatt van, akkor a Hifi Station a tényleges költséget számlázza ki a szállítási és csomagolási díjjal együtt. Amennyiben a javítás tényleges költsége a megadott várható maximális árat meghaladja, úgy a többlet - a 6. § (1) bekezdésében foglaltakkal - a Hifi Station-t terheli.
(3) A fizetés a javított vagy cserélt termék visszaküldésekor történik utánvéttel.
(4) A garanciaidőn kívül történő javítások ill. csere esetén a Hifi Station bruttó 5.000 HUF szállítási- ill. csomagolási költség átalányt kér.
(5) A bevizsgált vagy javított készüléket a kiértesítéstől számított 10 napon belül a futártól át kell vennie. Amennyiben a megrendelő az értesítést követő 30 napon belül nem veszi át a készüléket, úgy azt a Hifi Station értékesíti, költségeinek (szállítás, bevizsgálás, javítás, raktározás, stb.) levonása után a fennmaradó összeget további 3 hónapig a megrendelő rendelkezésére bocsátja.
(6) Amennyiben a készüléket a szerviz hibátlannak találja, vagy a javítást az ügyfél nem rendeli meg, úgy a szervizbe szállítást és a visszaküldést, valamint a bevizsgálás költségét a vevőt terheli.
Szerviz munkadíjak (az árak tartalmazzák a 27% ÁFA-t):
-
Bevizsgálás - 7.000Ft / óra
-
Szerviz óradíj - 10.000Ft / óra
-
Szakvélemény - 10.000Ft / db
-
Szállítás oda/vissza - 5.000Ft / db
-
Szállítás 1 irányban - 2.500Ft / db
5.§ A vevő elállási joga
(1) A vevő nem gyakorolhatja elállási jogát azt követően, hogy a nyolc munkanapos határidő letelte előtt a javítandó terméket átadja a futárnak. A futárnak történő átadással a vevő beleegyezik a javításba ill. a cserébe és megbízza a Hifi Stationt a 3. §-ban meghatározott szolgáltatás elvégzésével.
6.§ A Hifi Station elállási joga
(1) A Hifi Station jogosult elállni a nem jótállás keretében végzendő javítás elvégzésére szóló szerződéstől, ha a tényleges javítási költségek az előre megadott várható maximális árat (vö. 4.§ 2. bek.) több, mint 50%-kal meghaladják és ez csak a javítási szerződés megkötése után vált a Hifi Station számára felismerhetővé, és a vevő a javítás magasabb költségét a Hifi Station erről szóló értesítésének kézhez vételét követő 14 napon belül nyilatkozatával nem hagyja jóvá. A Hifi Station erről a vevőt azonnal tájékoztatja valamint az esetlegesen kapott ellenszolgáltatásokat haladéktalanul visszatéríti.
(2) A Hifi Station akkor is elállhat a szerződéstől, ha a pótalkatrész a normál üzleti forgalomban már nem szerezhető be vagy technikai okokból a készülék nem hozható tartósan üzemképes állapotba.
(3) Amennyiben a fenti (1) vagy (2) bekezdés értelmében a Hifi Station eláll a szerződéstől, a vevő a következő lehetőségek közül választhat:
(a) A készüléket a Hifi Station költségére leselejtezik.
(b) A készüléket a Hifi Station költségére a vevőhöz eredeti állapotában visszaszállítják.
Kivételes esetben a Hifi Station jogosult felajánlani a vevő részére megfelelő cserekészüléket, akár árkülönbözet ráfizetésével, akár a nélkül.
7.§ A javítási szolgáltatás átvétele
Amennyiben a vevő a javítási szolgáltatás átvételét a javított termék elfogadásától számított egy héten belül a Hifi Station-nek, a Hifi Station Kft., 1173 Budapest, Pesti út 237. Home Center (A / 61 üzlet), Telefon +36 20 9897969, E-Mail: szerviz@hifi-station.hu, bekezdésben megadott címre nem jelenti, akkor az átvétel megtörtént.
8.§ Jótállás
(1) A Hifi Station a jogszabályi és a jótállási jegyen található előírások alapján vállal jótállást.
9.§ Adathordozók
(1) A javítandó készülékben maradt adathordozókért (CD, DVD, USB, SD stb.) felellőséget nem vállal a Hifi Station Kft..
10.§ Adatvédelem
(1) A Hifi Station kizárólag a szerződés teljesítése céljából tárolja és használja fel a vevő személyi adatait.
Cégadatok:
HIFI STATION Kft.
1173 Budapest, Pesti út 237. Home Center (A/61 üzlet)
Tel: +36 20 9897969
E-mail: szerviz@hifi-station.hu